Thursday, December 17, 2009

Bola ..Oh Bola....



Entry kali ni bersempena dengan skuad negara kita yang berjaya mara ke final di Sea Games yang sedang berlansung di Vietnam sekarang ni. Aku bukanlah peminat fanatik bola sepak, cuma mengikuti perkembangan sukan ini sejak dulu lagi. Actually tanpa aku sedar. Akupun tak pernah lepak kat kedai mamak sampai malam semata-mata nak tengok bola. Ini semua mungkin dipengaruhi oleh rakan-rakan lelaki di office lama yang memang minta gila dengan bola. Ada aja dia nak cite..even masa piala dunia haritu pun, sanggup bersengkang mata ..hehehehhe. So..dalam tak diam, aku pun terpalit sama.

Aku ingat lagi masa study week haritu, budak-budak ni ye ye ajak aku join sekali study group untuk subjek structure kat fakulti…tapi aku buat alasan, aku penat..malas nak keluar..hahaha..tak tahu yang aku nak tgk bola NS vs Klate gomo..hehehe…Tapi mmg x syok..xd kawan nk ajak jerit ke borak ke masa diorg tgh main…nak tak nak, aku g msg kawan2 aku yang tgh study kat fakulti..Setiap satu gol, aku msg..hehehe..syuk lah jadi mangsa aku…akhirnya negeri kegemaran aku, NS menang jua akhirnya..yuhuu…alah, aku minat kat NS pun sebab ada Hairuddin Omar..favorite aku sejak dulu kala lagi..sejak dia mude2 lagi lah katakan..Dan walaupun Indera putra main dgn klate pun…aku tetap sokong deme hairudin..:-)






Pemain kegemaranku sejak dari zaman study..hairudin Omar...aku minat dia sejak dia main dengan Terengganu.mengimbau kenangan masa kat POLISAS..:-)






Gambar ni masa Skuad HOBIN JANG hOBIN buat tour kat N9 lepas diorang menang..cayalah




Adik beradik fav. aku juga..Zakuan dan Aidil...



Aku memang berharap malaysia akan menang lawan vietnam mlm ni, last time malaysia kalahkan vietnam 3-1 kat 4 nations cup. aku ingat malaysia akan menang lawan vietnam sekali lagi, tapi kalah teruk. tolong lah diorang menang lawan denganvietnam.selepas ni nak lawan dengan UAE.(2011 asia cup qatar). diorang kena atleast menang dengan 5 goal untuk masuk asia cup nanti.practise lah elok-elok. wish good luck Malaysia team..;-)


No comments: