Friday, March 12, 2010

Comes Again

Diam x diam, tinggal 2 minggu lagi aku nk menghampiri Final Exam..hmmm....tapi aku relax ja..apasal ntah semester ini aku x begitu stress...namun yg pasti aku skrg jenis yg suka study bila berada dlm keadaan tertekan..adakah aku betul-betul faham apa yang lecturer ajar?????ntah, bila aku tertekan..senang pulak aku nk mengingat dan masuk..bila relax..agak lambat sikit nak masuk..camna tuh??terbalik sudah...hmm, wekend ni sangat padat..petang ni aku cabut sebentar balik ke Kota Tinggi..Jiran aku aka Saadiah kahwin..mak aku awal-awal lagi text aku " akak, saadiah nikah 13hb ni, balik"..so, aku kena faham..baliklah..mlm sure2 aku kn g majlis berkhatam, since siang 13hb aku x dapat datang..jiran sebelah tumah aku, Mas bersalin pun aku belum sempat nk tgk anak dia..Kalau aku boleh listkan jadual aku hujung minggu ni;

Jumaat (ptg) : cap alib but Kota Tinggi..(almost 3 week aku x balik)
Jumaat (mlm) : sure dh kena g majlis berkhatam saadiah, jiran aku tuhh
Sabtu (pagi) : Balik Jb semula, amik ita..hantar kereta dia kat bengkel.terus g Alumni UTM ..sebab Huda, adik Kak Nurul Kahwin..
sabtu (ptg) : Test Waste Water 2..huh
sabtu (mlm) : Rock Mechanic class...xdpt attend resepsi Napi..sedihnyer...
Ahad (pagi) : Mathemathic Engineering
Ahad (petang) : Rock mechanics Class again

ermm...sangat padat bagi aku..dgn segala ilmu nk kena masuk dlm kepala..tapi aku harus laluinya dengan tenag2 sahaja. hahaha, xper..bukan senang nk senang (ayat +vekan diri aja sbnrnya). Mudahan2 aku diberikan kesihatan yg baik agar mampu menempuhi segala-galanya. That why ..i wish i can be superwoman. semua benda aku boleh buat..tetibe aku teringat semula ayat Khairul anwar kat aku " u bukan machine yg boleh buat semua benda 1 masa, i kalau boleh xnak my wife x selalu dgn i...i kesian dgn u" huh, apasal aku ni..sudah2 lah...benda yg lepas jgn dikenang..apa yg penting skrg..skrg lagi penting..no tlah, x ingat..cuma terkenang kadang-kadang..Apapun, aku yakin aku mampu..x lama..tinggal lbh kurang 2 tahun setengah aja aku kelamkabut sikit ni..Girl Power!!!!


No comments: