Tuesday, March 9, 2010

My beading

Actually aku dah lama sangat tak pegang jarum sejak busy dengan test ni..aku punya baju pun x sempat nak buat jahitan ni. Tapi disebabkan ini adalah permintaan adik kepada kak Nurul, nak tak nak...aku tolong je buatkan..heheheh..walau dah lama sangat aku x buat..idea???kena korek2 lagi lh..tgk semula kat buku2 lama, internet..lama juga aku dapat baju ni..ada dekat 3 minggu..xder idea aku peram dulu..tgk je hari2..sebab nanti kalau buat, x cantik..sapa susah???aku gak kena ubah and bukak balik..then masa kat kelas geology aku dpt mesg dri huda, "miza, klu i nk amik baju hari selasa boleh?"..terus aku jadi gabra sebentar..aduih..aku baru buat sikit jek nih..bajet mcm boleh buat  time sengang...xper..balik aku terus buat...3 pagi gak aku tidur...then ahad mlm aku sambung sampai ke pagi..dan isnin aku amik AL..hahahha..semata-mata nk siapkan baju ini...haisyyy, aku noticed lately aku suka sgt bekerja dlm tekanan..bila ada tekanan, baru aku berkobar-kobar nk buat..sapalah yg aku warisi ni..dulu ku x macam ni..hmmmmmm....sama jek dgn study...bila ada tekanan, baru aku nk ngadap buku berjam-jam...well, see the hasilnyer..xdlah cantik sgt..tp aku puas hati ..dan Huda pun kata dia xkisah sgt..yg penting dia boleh pakai time dia nikah...



kat kain ni pun dia nak suruh letak..sebab dia kata kosong..so aku cuba meminimumkan penggunaan material manik dan labucci...x mahu nampak crowded..sbb baju ah mengerlip..well, im simple person..so aku nk dlm setiap sentuhan aku tu simple tp menarik mata yg memandang



the baju....simple as well.....ingat nk put kaler pink..tp mcm x sesuai pulak..sbb combine perak and glitter tu npk mcm berat pulak nanti...



sebelum ditouch up oleh aku...see..adalah juga bunga tu aku sempat touch up sikit sebelum aku kebizian sebentar

No comments: