Monday, June 21, 2010

Meluat wannabe

first of all tittle ni sgt x best...
but i just need release what im feeling rite now..
lately when aku log in Fb..i saw something
biasalah..kat news feeds kat homepage...
tetibe rasa meluat y teramat kat hamba Allah ni..
pleasee lah, org lain pun ada GF..
xperlulah nk show off sgt..
sampai nk buat profile pict GF bagai..
ke saja mmg awak tu nak menunjuk2..
pleasee lahhhh...
terasa mau remove saja dia ni..
but, ok aku layankan dulu..
atleast kau mesti nak bagitau yg kamu dh ada GF skrg..
sometimes bile dah meluat sgt aku gosip2 dgn zam..
since  she know him...
tak malu pulak kan kamu tunjuk2 pict pergi melancong ber2...
hello, when u put that pic..
semua org boleh buat spekulasi...
doesn't matter lah kalau u nak make it as pre honeymon..ntah apa2lah...
itu semua aku x kisahlah...
sendiri2 punya hal...
but..tolonglah...meluat ok...
org lain pun ada gf..
org lain pun ada bf..
tp xdlah show off sgt2...
sebab....kalau show off sgt2 ni ..mcm2 benda y tak baik happens..
aku tak doakan...tapi ini benda y dh terjadi..
meluat seyyy...
but, its remind my self also...
dont ever do it that mamat ni buat when fallen in love..
x semua org suka..meluat adalah...
tapi, xpelah..doakan bahagia sahaja...
inilah pengakhirannya..
so, jgn pulak lepas ni ..kalau something bad happens..
kamu luahkan segala macam kat wall mcm yg lepas...
that it.....

No comments: