Tuesday, July 6, 2010

~ Dating With my BFF~

semalam aku berluar dating my BFF dak Zam..
tapi dak Amy bersama-sama kami jugak...
since diorgkan satu office wat pjct kat Nusajaya..
susah bebeno nk dating ngan minah ni...
kalau aku free..dia pulak membz dgn planning yg kdg2 ad-hock..
kalau aku bz..minah ni free pulak..
so..kalau dapat jumpa pon...itu kira masa2 kecemasanlah..
tp kdg2 akuni pemalas sungguh nak keluar dah umur2 mcm ni...
lebih2 lagi kalau dah kat rumah...payah gilakk..
anti social kah aku???
x kot...cuma, nk melepak bodoh2 ni...
aku dh malas ok...zaman tu dah berlalu....
ada jek aku buat alasan bodoh kalau org ajak aku keluar..hahaha..
tapi dgn ko zam, aku x buat alasan bodoh...
mmg betul ok, kalau aku kata x dpt jumpa ko...
jumpe ....kalau x gosip pasal BF mmg x sah..
itu topik utama ok...hahaha..
tp yg sebenonya selalu jugak gosip kat sms, fon or fb...
nasiblerrr kan ...
'
'
'
'




Ni keluar2 surau..dah tersembul benda alah ni....
almaklumlah kat area cinema...nk cari pon payah..
so snap lah..mcm cantik kan...
opss....latarbelakang yg cantik ok...
saya masih waras lagi...:-)
mana boleh lawan NG opss..salah2...Angelina Jolie..mrh zam..;-p




minah y pantang...pantang jumpa kamera...



ini Amy..
best minah nihh....
kepala lbh kurang aku jekkk...
selalu mengutuk aka usik2 manja je kat FB and YM..
tp skrg aku dah malas nk on YM..excpt klu ada request je on
..so chat kat FB jek....




ala-ala flea market kat CS
ermmm..nama dia inner city...




inilah mee bandung tulang..
berlemak ok..aku dipaksa menyedut lelemak dlm tulang itu..
iyerkkk...sangat x sedap ok..
kau bolehlah cik zam oi, tambahkan lemak ko..ko kudut..
akuni dah lah sesedap lelemak...tambah lagi lemak...




mee rebus yg paling best kat JB
selain dari Mee Rebus Hj.Wahid yg sangat fames kat JB...
tp aku rasa, kat ZZ ni dia amik resepi Hj. Wahid kott...same taste..
akupon xtau..knp kalau dtg tpt ni...ni jelah menu utama aku...
mcmlah xder makanan lain kan....
nak kata aku jakun..sangatlah tidak..
tp aku suka ok...

psst: x boleh blah...siap ada bekal lagi dak zam bawa...dia kata kebuluq..mulut dia ada ulser..belilah keledek buat bekal jln...aku juga yg bg perabihhh...sbb dh lapo tahap gaban...almaklumlah baru nk berbuka lepas pkl 9.pm..
masa kt CS minum air ja...



Giler kentang aku kenyanggg seyyyy...
dak zam pulak tengah mengantok gilak...
kalau ada tilam kat ZZ ni..aku rasa mau dia tidur sini..
kitaorang tinggalkan ko jek..
paling2 tidak pon...indon yg amik order tu bawa ko balik rumah...ensem apa indon yg amik
order tuh...hwahwahwa....tp mesti ko xnak kan...
owner kedai ni pon, walau dh masuk 40+..tp nampak mudah weii......
tapi ko jadi nombor 2lah...hahaha...joke2


2 comments:

zylang said...

hahaha lawak la ko miza. aku pon da malas nak lepak2 skrg. ni pon sb da lame x jumpe ko + aku nak beli kemeja itu.. frust sehh butik tuh dah x de..
ko ingat sedap lemaks tuh?? yarks!!! berlemak seh.. x reti makan la.
nanti free, aku ikut ko balik kota eh.. ko ingat x, aku janji nak ikut ko dr zaman kite sekolah lagi hahahaha

dari sudut Hati kecilku said...

tau ponnn...
butik tu dah bankrup rasanya..ko pon lama x g tempat tuh kan..alah, tulah..free2 aku nak aja bawa kwn2 aku jalan..nanti cari masa...time mak aku buat kenduri ke....coz bila rumah mak aku siap..dia nak wat kenduri..so aku nk jemput ko dtg sekali...