Monday, July 19, 2010

~ impression~

Aku rasa " tempat " ni dah jadi mcm tempat meluahkan perasaan pulak kan....
akupun xkisah....sebab ianya masih selamat lagi...muhawahwahwa *** gelak keji...
oh xpuas hati betul dgn KC aku nih...
aku pun x faham motif dia nk pergi KL awal2 sangat....
oitttt..aku bosanlah sampai awal...
bukan ada benda pun yang nak dikejar ok..petang..x kan dok melangokk
aku sangat bosan ok!!!!!!
kau mesti ada motif kan..nak jumpa tunang kau...
bosan siottttt..awal glerrrrr.......
karang aku merayap sensorang kann...
oh, ye tak yerk...
inilah masanya aku merayap sorang2.....
OK..FINE!!!

cuma...next time bincang ok...!!
jgnlah gunakan kuasa VETO sesuke hati...
dahlah, aku nak cuba belajar jadi org yg pendiam pulak..
walau sebenarnya..ITU BUKAN AKU!!!!!
tetapi terkadang sesetngah keadaan, bergantung dgn siapa aku ketika itu...
aku perlu untuk menjadi pemerhati sahaja....
ok lerrr..sudah.... sudah....
krg banyak pulak aku bermonolog!!!!

No comments: