Friday, July 9, 2010

~Kasut Baru~

actually aku nak pergi membeli tahu bakar dkt blkg Bomba
coz smlm aku beli tahu bakar y x sedap kat warung batu
so masih lagi craving tahu bakar Bomba...
tp ntah camna aku boleh pulak tersinggah kat CS..
dalam kepala teringat kasut y aku window shopping masa dgn zam
so pergilah kat kedai ni..
kedai fav aku..
sbb kasut dia fit dgn aku dan tahan ..
walau pun murah, tapi aku suka...
aku x mampu ler nak beli kasut Paul Smith, John smith,
LV ( sy xd sugar daddy utk dikikis)
Bonia (ni pesen org tua) ..
Lewre (aku x suka design dia)...
Nose..(cantik, tp x tahan lama)
Summit (ermmm..cantik..tp dia suka tiru design vincci)
Fabiano Vicco (one of fav jugak..coz wedges dia cantik)
tp x bole blah, coz ada kt Jb jek...
hush puppies/crocks (ooo..iloike..coz sgr comfort)dan saya tlh influence mak utk guna brand ini...
Viss (sokmo ada sales..tp kasut awk x tahanlah)..sbb sy ni ganas!!!!..
carlo Rino (one of fav too...tp sy prefer beg dia)
Elle (cantik...tp sy prefer Vincci)
Jimmy Choo (ooo..gaji sy x mampu nk beli kasut brand ini)...
Voir (kn tgk jugaklah...coz ku pernh pki...x tahanlah..tp peten dia cantik)
VinCCi (ooo..fav ever...since zaman study2 lagi...).nampak sgt standard budak2 sekolah jek..hahaha..ada aku kesahh???

mahal pon, tapi kalau x best nk pakai..no point kan..




: poyonyer..sempat lagik kan:
time salesgirl tu pergi amik kasut utk aku fitting
kasut yg aku pki tu pon brand nih jugak..
walau kasut aku banyak..tp kasut itu jugalah yg aku
taram selalu....




: i've two choice tp aku choose kaler hitam jek:
senang nk mix and match dgn baju (lah sangat)
dua2 wedges ok...
heel2 aku dah tak berapa nak minat....
sakit tulang belakang saya..and nampak saya tinggi sikit..
sebab saya rendah yeeee



: Final Choose:
menampakkan aku tinggi dalam 4 inchi yerrrr...
dan sexyyyy (lahhh sangat)..




: iniler dia tahu bakar yg aku craving sgt:
kat kedai dia ada Roti Kcg Pool yg glamer kat JB ni...
cuma aku belum sempat lagi bawa zam g tempat nihh..
one day aku bawa kat sini....

1 comment:

zylang said...

betul tuh cik miza!
sile lah bawak sy ke sane.
kacang pol pon aku x tau ape mende
hahaha
name jer org johor
aku mau shopping same kamoo!!!
sile meng'free'kan diri anda