Monday, July 5, 2010

~Weekend Blues~

weekend....
biasanya orang dok lepak2 kat rumah..
tak pun g dating ke..
bawa anak2 keluar jalan2 ke kan..
aku pulak wekend last week boleh pulak ada exam..
hwahwa..subject Calculus..
calculation punya subject..dan paper yg last dlm sem ini..
masa masuk dewan exam kat MSI pylah ramai org...
since semua dok exam kat situ...
tapi 1jam yg terakhir..tinggal kelas aku jek..
coz yg lain2 tu subject lain..
how's my exam??keluar dgn perasaan lega..
xdak stress lah...
x mau confident gila mcm yg lepas..
just so-so jek..
ingat mau lepak dgn gang-gang ku..
tp diorg sume ada hal..
lupelah pulak..kan ni hari ahad..
haisyyyy...
mcm lah akupun xd plan kan...
lepas ni nk g kenduri kawen Ain pulak...



Masjid Sultan Iskandar kat UTM
one of masjid kat JB ni yg aku suka nak bertandang..
masjid ni sgt besar...dan kat bawah tu ada dewan exam..
kat situlah aku exam




x boleh blah...motif sbnrnya capture nk tgk face aku mcmana..
coz terasa aku over make up...
malu dowh over make up nih...act ada 1 pict yg aku put dlm FB, baju sama, kedudukan dlm kereta pun sama..kereta pun yg sama...cuma date je yg lain.dan wrinkle di wajah kelihatan kala ini...huhuhu..saya dah tua..;-( 




with my BFF..Ieta...
g mana2 dgn dia jek...since tahun ni last dia membujang..
so, gunakan kesempatan yg ada...
lepas ni kena cari partner baru..hwahwa...;-(
opss....gue kelihatan gemuk dlm posisi ini....
ke emanya gue sudah gemuk...huahuwa..
metabolisme dah menurun..sudah tua barangkali...




Ain and partner..Hasyim..
adik Ipin..kiranya semua family dialah aku kenal..
dari mak, bapa, adik-beradik even family mertua Ipin pun aku kenal...




seriuss..set pelamin dia mmg gilakkk cantik..
sama mcm tema si Hafiz time dia kawen..cuma kaler dia je beza..
tapi mmg seriuss cantik....

tema aku pulak: selalu borak bodoh2 dgn dak ita..boleh tak kalau nak nikah jek..save duit aku dowh..bnyk berhabis kat part ni je sbnrnya...haisyyy ..RM..RM...
dulu2 bolehlah dalam kepala ni mcm2 tema..skrgni...nikah je boleh x???hahaha..



next destinasi..ke Setia Tropika..
g melawat rumah baru Kak Azie..
cantik gilak..besarrr sangat...fuhhh..
balik dok berangan dgn dak ita, bila ada rumah sendiri...
borak2 bodo dgn dia....bygkan kalau kat kampung..50k je dh dapat rumah sebesar dr tempat ni..
kalau kat bandar ni, ko kena pk nk renovation lagik...
coz dapat rumah mmg kosong...
grill tu yg kena tukar dulu..bla..bla..
itu belum isi rumah...
warghh..bilakah aku akan memegang kunci rumah sendiri??
yg pasti selepas aku tamat study..
buatlah satu2 dulu kan....
hope impian terlaksana...
biarpun lambat...tapi asal selamat...



Boleh pulak gue terserempak dgn **** kat majlis Ain ni..ke aku lupa yg mak Ipin anak beranak ni kerja JKR..so **** pun surely dijemput sekali...jahat x aku x say hi kat dia...dak Ita yg terperasan...tp hampeh lah aku nk tergedik2 g tpt dia n bini dia...aku sebenonya nk tgk anak dia...tapi ..........banyak yg tapinya...kdg2 aku terasa yg selalu bini dia dok msg2 aku..cite mcm2 tu sengaja nk menjeleskan aku...tapi ada aku kisahhh???  think positive je lah...
dunia ni kecik je..pusing2 pon jumpak jugak....

No comments: