Friday, August 27, 2010

~Makan itu Nikmat~

Best gilak bila dapat makan...
Bila tengok makanan kat bazaar Ramadhan..perghhh terasa seronok mata memandang..
sedangkan sebenarnya nafsu x tahu nak pilih yang mana
semuanya nyum nyum...sedappppp
Akhirnya apa yang aku pilih???
makanan yang biasa-biasa..
what biasa???
Kuih yg aku teringin nak makan...
'
'
'
'




: Agar-agar @ Puding Yang cantik dia punya tempting:
tp rasa sama jek..xoxo



: Menu home cook berbuka ntah yg keberapa ramadhan:



: Buka puasa dgn KFC aja..xoxo..lepas tu shopping:



: Puding yang kakak depan rumah bagi:



: Mee hoon Tom Yam...sedap sedap..;-p :



tapi bila dah pertengahan puasa ni, dah malas pulak nak masak..seriuss..makan apa yang ada je..nak pergi Bazaar, mcm x bernafsu pulak tgk makanan yang banyak tuh..hohoho...so masaklah yg simple tapi sedap...planning before raya..nak masak rendang with ketupat sebelum masak kat rumah mak..xoxo..

No comments: