Monday, September 27, 2010

fairytale wedding

bestnya tengok video nih...
kat facebook dah melambak org tagging dan link kan..
so nice..meriah...grand gilerrrrr ok...
cuma yg tak besnya as muslim lepas akad nikah bukan clapp ok..
alangkah bagusnya kalau kita aminkan..
yang lain-lain tu aku tak mahu komen sangat..
sebab dah ramai sangat orang komen..
cuma, kalau aku jadi dia...biarlah mas kahwin tu tinggi...
nilai majlis ni mau hampir sejuta dicampur dengan sponsor...
apa2pun semoga perkahwinan ini kekal abadi...

pssst: sweet giler ...cuma aku mmg x mampu buat majlis mcm ni (xpyh berangan pun, sah2 mmg x akan lah)...buat yg afdal jek...tapi kadang-kadang kita mahukan kepuasan dalam majlis kita ni..ermmm, tak tahu nk komen lebih-lebih...tunggu ajalah time aku nanti..walau dalam otak aku ni ..dah tak fikir dah benda-benda ni..buat yang wajib jek...

No comments: