Thursday, September 30, 2010

~Happy E-day for U~

special dedicated utk my bestfriend kat UTM ni...
selamat menempuhi alam pertunangan untuk Epul ...
kamu 2 tahun muda dari aku...tapi kita ok je kan berkawan..
Tahniah juga sebab kau berjaya membuat keputusan yang tepat pada usia muda..
mudahan-mudahan ikatan ini berkekalan hingga ke jinjang pelamin tahun depan...
aku tumpang bahagia je dengan kebahagiaan kawan-kawan...
apapun thanks sebab selalu share impian kau...kejayaan kau kat aku dan Mas...
korang kan memang geng mencopy aku..
geng segroup assignment jugak...
geng tukang ajar dan explain semula kat  aku bila aku blur-blur ..lambat pick up ....
apapun semoga kalian bahagia...aku tumpang gembira sahaja...




 : this picture was taken on May 2010 at Foyer FKA:


: menyelinap keluar g Mc'D...masa tgh class..:

Time ni mmg sangat x boleh blah kan kita ni..dah lah hujan..boleh pulak beli Mc'fulry kat McD..Nasib time ni geng-geng pakcik tengah presentation..sangat tak boleh blah sebab balik kelas diorang masih presenation lagi..perghhh...hebatttt...



nota kaki : bila tengok kawan-kawan makin ramai yang dah bertunang..makin ramai yang nak mendirikan rumah tangga...perasaan keinginan seperti mereka semakin membuak-buak..tapi aku sedar, siapalah aku..tak punya kuasa untuk membuat keputusan dan sedar kedudukan aku ...aku redha..berusaha, berdoa dan tawakal..semua yang terjadi ada sebab...just follow with the flow until i give up with all this thing...upsss never say that ok!!! Think positive!!

No comments: