Wednesday, September 15, 2010

Jauh Hati

aku dah rasa teruknya perasaan ni..
tak tahu kenapa..
haisyyy...ingatkan aku dah betul-betul ikhlas memaafkan..
nampaknya tidak lagi...astagfirullah al-azim
biarpun 'dia' seakan cuba nak amik hati aku semula..
dia cuba show off 'dia' betul-betul minta maaf..
aku tak rasa ada kemaafan pun..entah..kenapa ye...
kalau boleh aku nak block terus...
bila buka muka buku...update status dia kat h/page aku..
aisyyy...peliklah FB ni..boleh tak letak update status org lain ...
janganlah update status dia...coii..
kalau ikutkan rasa hati, mau terus aku BLOCK..
tapi memandangkan dia tu kwn aku...aku tak mahu nampak sgt..
nak tak nak...aku layan perasaan aku ni dgn tak bertegur sapa...
entahlah erk...akuni kecik hati sangat ke??
tak jugak...tapi bila melibatkan maruah aku..aku rasa tercabar..
itu aja...
kalau nak tegur, ini bukan jalannya...kamu yg tiba-tiba sentap..

ermm, aku tahu kau memang betul2 mmng menyatakan maaf dari cara
kau tagging aku (poyo je kan aku)...dari cara kau msg aku..
tapi iye..aku fhm....ego kau tu besar..kalau tak ego, itu bukanlah kaum kau kan..tu yg kau tak tunjukkan sangat..
tapi aku faham maksud kau...
entah ye...aku still tak boleh lupa...
forgive walau tak ikhlas ( aku try sebaik mungkin utk lebih ikhlas)..
but, cant't forget buat masa ini...
aku tahu kau fahamkan...aku pun dah membalas pada pic yg kau tagging..
but aku delete...mesti kau boleh baca through email kan...
ermm, dahlah..aku cuba memafkan seikhlas mungkin..
sebab aku sendiri sakit hati bila tgk update status kau..
yang penting aku mmg dah jauh hati dengan kau..maaf..

No comments: