Friday, September 17, 2010

~sebelum raya~

Tahun ni tidaklah seperti tahun lepas-lepas
tahun ni aku baik hati sikit
sebab..aku apply on leave awal dari tahun sebelumnya
3 hari sebelum raya aku dah on leave..
Petang Isnin aku dah cabut balik Kota Tinggi..
Malamnya lepas terawikh dah start operasi mengemas mana yang patut..
Nasib aku baik sebab aku terlepas dari mengecat rumah..
hoho..hanya satu muka je aku cat ..itupun tanpa rela..
aku rasa memang berbaloi aku kat rumah..
sempat buat kuih raya..kek bagai..
sempat menjahit manik kat baju adik...
kiranya memang tak sia-sia setiap minit..
check semula cuti aku, balance tinggal 20 hari..
aku congak-congak cukuplah untuk aku masukkan dalam CGR.
then forward sikit tahun depan..kot kot tahun depan aku memerlukan cuti yang lama...ehem3..apakah itu..





: Mak baik hati..belanja kitaorang tudung raya..tp tudung dia mmg best, saya nak borong lagi kat kedai ni..save duit saya nak beli tudung cop Ariani yg rege dia nk terbekik kejap :




: Tunggu Mak keluarkan duit kat ATM sebab dah pokai kan belanja kitaorang dan Tunggu Fatimah beli bahan kek cheese dia yg saya tak sempat nak rasa..tiba2 je dah habis..huhuhu :



: Mak Niah Bertambah pokai lagi bila beli perabot kat kedai ni..nasib saya hanya beli rak buku sahaja :




: dan ini setelah penat, ready utk balik kampung..yahuuu :



No comments: