Thursday, November 4, 2010

11@Century Hotel Johor Bahru

Ada satu hotel baru dibuka di Johor Bahru. Sebelum ni namanya aku kurang pasti, sebab sekarang ni management baru. Actually aku pun tak perasan ada hotel kat area ni, Hotel ni nearest with Grand Paragon Hotel kat Jalan Harimau. Haritu aku as represented Jabatan aku untuk ke majlis soft opening hotel dengan management baru ni. tengok-tengok which is if we have any event, this hotel can suit with our capasity event etc. Ramai juga yang datang, of course kitaorang ni ikan bilis je. Yang lain-lain mostly ikan jerung like Datin datuk. Pakaian, superb wa cakap lu walau event yang aku assume 'biasa-biasa' je, tidak lah hebat pun sampai kena pakai baju bling-bling with manik etc.

Sampai-sampai je, tunggu sat Cik Baizura (im not sure she still single or not, but i assume single..haha) sementara dia entertain orang lain. Lobi dia tidaklah besar sangat, biasa2 je. Alah 3 bintang. Before tempat ni penthouse mcm tu. Then bila tukar management, diorang jadikan hotel. But, kalau siapa yang bukan orang JB, agak payah sikitlah nak pergi tempat ni. Aku tak ingatlah berapa tingkat (boleh??) tapi ada aras atas lagi yang dia belum siap renovate. Kat situ harga yg RM 2+++.00 almost RM 3+++.00. Tapi kalau goverment rate murah sikit..mwahwahwa...katanya siap ada tema-tema untuk bilik tersebut. As guest just choose lah then pay....


Standard room Twin bed RM 130.00 nett



mcm Rizalman punya dekor..sikitlah macam Rizalman..sbb pernah tengok dalam blog Rizalman Ibrahim

Deluxe Room RM 160.00 nett inclusive breakfast Queen Bed or Single Bed

supperior room RM 140.00 inclusive breakfast Queen Bed or Single Bed

Meeting Room

 Banquet Hall. Tapi ini tempat kalau kita ada function kat sini tak campur dengan tempat makan yang biasa utk guest lain. Itu datin-datin, dunno from where but just heard people call them 'datin'


makan time. Pergi mana pun, disebabkan bukan 'kaki makan' itu jugaklah aku ambik..rugi rugi bawa aku..

Bukti untuk bos aku..mwahwa




for any enquiries just check at website www.11century.com
or call 07-33333300.

address: 11@Century Hotel
94, Jalan Pelanduk, Off Jalan Harimau
Taman Century
Johor Bahru, Johor.


pssst: in case google-google termasuk pulak blog nih..just for the info...

4 comments:

zylang said...

AKU X SUKE LANGSUNG HOTEL NIH!!! HAHAHAHHA
first aku pergi mase majlis buke puasa. gile x best n x sedap!!!
hahhaha
dah la x de choice. murah plak tuh.
yg paling aku x suke, hotel nih byk 'defect'! (poyo jer kan)??
tp sebagai engineer kan, aku x rase bangunan ni akan kekal lame. hahaha kat surau die, byk column ngn beam yg x align. kat toilet x yah ckp la, very poor workmanship!

sekian, terima kasih.

Dari sudut Hati kecilku said...

hahahahaha..ko hingat aku x pk mcm tu jugak ke??/baru nak cKAP....makanan dia mmg hampehhh..sebab tu aku x makan sgt..hahaha

sdv9599 said...

hotel ni ada swmming pool tak?

Dari sudut Hati kecilku said...

sdv9599-not sure.rasa mcm xd pulak...