Friday, December 24, 2010

pedicure and manicure

Ini adalah entry yg sangat simple
Semua orang punya cara untuk melepsan apa yg terbuku
tak kiralah meluahkan pada mereka yg boleh dipercayai
atau juga melakukan sesuatu yang bisa membuat jiwa rasa tenang
selain daripada mengadu kepada-NYA
kita juga boleh....
PEDICURE AND MANICURE
'
'
'
 
just incident minah ni ajak pergi buat benda alah ni
so layankan lah kat JUSCO BUKIT INDAH
she call her love one " sayang, i tgh manicure"
Bangla tu berusaha keras manicure and pedicure minah ni
Tapi sure lah bangla tu rasa best kitaorang datang
sebab borak-borak dengan dia, walaupun time keje dia dah habis..hahaha..
result: next time tak payah lah dtg lagi, aku buat sendiri pun boleh...
tapi aku terasa nak buat yang shinning tu..macam cantik..itu jelah


"the cinta hatiku cup cake"
walau hati sebenarnya berkepu-kepul sedih, tapi saya suka mengembirakan orang lain..
Mungkin suatu hari nanti saya juga akan merasai seperti mereka-mereka...
cup cake for Kak Amy..Untuk bagi dia rasa.since dia post kat FB ku..(market utk network biz nih)
Agak kemut aku rasa bila tengok gambar ni..(just for testing)
since aku tgh gigih menyiapkan cup cake untuk wedding Arni dan Mas..
even ini cuma pendapatan pasif, tapi aku suka..sebab ini hobi dan minat aku.


so pelase, please...
Pilihlah orang untuk meluahkan apa yang terbuku...
Jangan main semberono, lagi-lagi kalau berlainan jantina
inipun pesanan buat diri aku....
carilah aktiviti yang berfaedah...
dekatkan diri dengan yang ESA...
hidup ini sangat bermakna jika kita sentiasa isi dgn perkara-perkara
yang berfaedah.....

p/s : thanks sangat kat zam azilah..kau sentiasa bersama ku walau dalam keadaan gembira dan sedih..love you lah..hahaha


2 comments:

zylang said...

hahahha
sayang kamu jugak lah!!
alah aku saje jer nak try nails shop too
tp hampeh
ingat wekend ni nak buat sendiri
kalau rajin la
hahahaha

Dari sudut Hati kecilku said...

hahahahha..
bongok lah ko..
buatlah..dah beli menatang tu mahal2..
ko bbuat hari2 sure kilat kuku ko..