Friday, January 28, 2011

BEN ASHAARI BLOG



Aku selalu je baca blog hencik Ben
kenal pun through classmate waktu teknik
sbb bc entry dia excited gila hencik ben melawat blog dia
diakui sangat glameres dikalangan blogger

selalu je hencik Ben buat contest/blog group mcm ni
xpernah pon join..
tapi ntah hari ni baru nak cuba2 join

dia ada soalan tau
ni aku jwblah erkk


---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Sila nyatakan berapa kalikah anda update sehari dan jumlah entri anda sehingga kini .

aku ni jenis yang suka meluahkan sesuatu dengan cara menulis. Jadi bila mood feeling nak meluahkan tu ada, aku rajinlah meng-hupdate. So far, paling malas pun seminggu 2 kali update. Kalau tiba time rajin, hari2 aku hupdate..walau aku tahu xd sapa pon baca..tapi aku puas..ngeh ngeh..Aku rajin hupdate start 2010. walau sebenarnya aku start blogging ni sejak 2008. Motip utama guna blog, sebenarnya pengganti diary buku tuh. hahaha, itupun lepas asyik masyuk baca blog-blog org lain. Jumlah terkumpul entry aku setakat hari ni cuma 198. x boleh lawanlah dgn hencik Ben kita nih.

Kenapa anda berminat nak berada dalam blog list BEN ASHAARI ..

kenapa?? sebab blog hencik Ben ni glamer. sgt fofular. Rasa sgt apriciate bila org yg popular baca blog aku yang tak seberapa ni. Salah satu juga, follower hencik Ben ni dah banyak. Plus minus follower blog gf Khairul Fahmi Che Mat. hehehe, dah aku peminat KFCM kan. Atleast, bila ada dlm link hencik Ben, mungkin ada entry2 yg berguna dlm blog aku ni dpt diguna pakai. Tapi aku ckp terus terang, blog aku ni bnyk mengarut je. Dah pun namanya aku gunapakai sbg ganti personal diary yg biasa aku tulis sejak darjah 6 kan..tapi x semualah yg mengarut2 aku curahkan kat sini..



Apakah perkara yang ingin anda lakukan sekiranya blog anda popular ?

mungkinkah?? xlah, aku cuma nak menambahkan kenalan dan pengetahuan. Banyak yg aku dpt belajar dr penulisan blogger2 ni especially tentang kehidupan. Bak kata orang putih, sharing is caring. Percaya atau tidak, ada satu masa tu aku mmg depress gila..tp bila aku baca satu entry sorang blogger tu, serius beb..aku motivate balik.. 
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

itu jek..aku cuba2 jek
hope hencik Ben terbaca blog aku...
walau byk y mengarut2....
adios..:-D




2 comments:

Ina said...

gud luck dear..

jenjalan blog kiter ek..

http://inanazir.blogspot.com ..tq

Dari sudut Hati kecilku said...

thanks..sama2 lah kita di -list kan dear