Wednesday, January 5, 2011

~My best Friend Getting Married~


OH, Iya ka???!!!
Ini adalah entry khas untuk menjawab
entry yang ditulis oleh


Oh, adakah itu entry untu memerli aku??
takpelah, siapalah aku ni kan (sikit pun x boleh blah..kah kah)
huhu..sian aku

Kadang-kadang kita kena focus
sebab umur kita bukan 21 lagi
Aku rasa, akuni adalah orang yang Allah jadikan
untuk merasai nikmat bercinta selepas kahwin
tak perlu nak bercinta bagai nak rak
wakakakakaka

ko nak jadi pengapit aku?
silakan..tema aku vintage tau (hahahaha..x boleh blah)..
Banyak duitlah sangat. kalau boleh nk tema Inggeris lagi.
Tapi sedar, darah keturunan jawa.
aku tengok dak Ita dok kira-kira bajet kahwin pun..
aku  pulak yang jadi pening...
aku pulak yang fikir, mana aku nak korek duit nihh...




 waktu ni tak berapa cantik dowh
muke selebet gila. Tapi selebet-selebet pun ada peminat..;-p
Aku takdelah nk menjiwang, sebab aku focus gilak kat study nak SPM (poyo sungguh)



sekarang dah cantik
tuh dia pakai ring yang Mr. Ng bagi.
hisyy..masih tak boleh lawan aku lagi dowh..
aku mcm Ziha, nk VSS1..wakakaka..palsu je kot dapat..;-p


aku nk idam tema mcm ni..
sure mak aku tak bagi..hahahaha
Aku berangan nak ambik pondan solek pun (sbb cantik), siap bagi warning..
so, aku choose takdelah sanding bagai..simple sahaja
save banyak duit aku (buat masa skrglah aku pk)..
tetibe krg nk kawin betul, nak ada sanding² bagai..matiklah....


eh sapa ni?
yang penting bukan boyfren aku..
sebab aku calon pun masih di awang-awang..??
nak kata model seluar katok CK ..mcm x pernah nampak..
xpelah, nanti aku tanya As. kot kot satu agensi modelling dgn dia.
ke model baru ?ko kenal Zam??


so, aku doakan semuanya berjalan lancar ye..
aku jadi pengapit ko ye..tetapkan colour dan tema apa
oh ye, date sekali. Nak tempah baju kat Rizalmin Abraham dan Hatta Dollah.wakakaka
aku doakan yg terbaik tok ko(mendalam maksud aku ni)..hehehhe


psst: ayat² diatas  diatas tu hanyalah ilusi penulis sahaja. Tidak berkenaan pun. Ini hanyalah gurauan bertempat antara 2org kwn baik. kot² mak pak aku terbaca. Tengok mcm dah desperate pulak..wakaka





3 comments:

zylang said...

hahahaha sengal doh!
kreatif gak ko eh?
mane ko rembat gambar mr. model aku tuh???
mudah2an impian kite jd kenyataan...
mesti lah mak ko x kasi nak buat mcm tuh.
apesal la ko msuk skali gmbr selebet tuh huhuhu
ko ade peminat eh dulu?
ko x bg tau pon hahaha
aku rase ko kawen dl la miza

aku byk bende nk kene achieve dulu
ape2 pon
aku sayang kamoo
hahahha

Dari sudut Hati kecilku said...

hehehe..kat FB ko lah.
aku xd peminat lah dulu.
aku ingt, abg katering. haha..
aku minat bdk KFL adalah..hahaha.
dhjadi bapak org dah pun.

xdmanknya lah wei..
apapun, wishing yg terbaik utk kita...xkisahlah bila, as long "kita akan sampai ke situ"

░♥si lampu neon♥░ said...

huhuhu smoga dipermudahkan =)

CHECK ENTRI MANTAP NI :
# ANALITIK NUFFNANG & ALEXA SILAMPUNEON MENCANAK#
# CARA HACK HTML KOD BLOG ORANG#
# KENNY ROGERS ROASTERS JAYA JUSCO MAHKOTA CHERAS#
# CARA BUAT AUTO HIDE MENU#
# QQ RINGS DONUT !#