Monday, February 14, 2011

Puncak Impian

angan²..bagus kalau kita jadikannya realiti
kadang-kadang sangat tak menjadi kalau langsung tak mencuba
angan-angan mat jenin pun tak bagus juga..



dari puncak UTM
actually spt 'methapor' dekorasi struktur view dari puncak ni..
sama mcm logo UTM..
view UTM dan half Taman Universiti dapat dilihat


picture taken on 2009
actually tempat ni adalah balai cerap..
masa ni cik zai belum grad lagi....now dah busy bekerja kat Lumut...


picture taken yesterday
ada sebab-sebab kitaorang makan nasi lemak kat sini
setelah beberapa lama kan...
xpe, atleast kita dah cuba kan. dari tak cuba langsung...


apapun angan-angan aku sekarang..
aku nak habiskan belajar aku ikut masa yang ditetapkan.
no drop paper..no extend sem no matter what...
seem like quite difficult if i have commitment instead..

tapi aku kena positive...just 1 and half yr more miza..
tak sangka kan...sekejap je masa berlalu...
dalam tempoh ni, banyak sangat dugaan aku lalui...
1 tahun setengah tu, mcm² boleh jadi..
apapun, ku mohon segalanya dipermudahkan...amin


No comments: