Monday, June 13, 2011

Wedding lagi!!

Last week banyak sangat wedding invitation kawan-kawan
musim orang buat majlis kahwin lah kan skrg..
aku mmg suka pergi majlis orang kahwin ni..
sebab menghadirkan diri ke majlis kahwin kan WAJIB
kalau dijemput kan...

Sesibuk mana pun, i'll be make sure aku hadirkan diri..
cuma kalau kelam kelibut tu, yg jauh-jauh tu minta ampun lah sangat-sangat
kirim je la hadiah kan...

so inilah dia aktiviti aku last week..
hari sabtu ada  3 wedding.
aku cuma dpt attend 2 jelah..
sebab ada kelas petang tu..


wedding pertama


congrat to echa n Nazri
my x-classmate degree..


wedding kedua

x sompek lah nak snap pic pengantin
suka dgn pelamin khairul ni..
btw diapun ex-classmate ku degree
kebetulan buat kat ALUMNI UTM, senang sikit aku menyinggah



Ahad

ma bestfriend pulak yg kahwin
kebetulan kitaorang ada kelas ..
jadi after kelas, kitaorang sbg sahabat sejati konvoi g Pontian
nasib kelas tak sampai petang
kalau tak, kau mesti majuk kan epul kami x datang...


otw to pontian
naik kete best  kirin ja...
suka envi Pontian ni, sebab kawasan kampung kan..nyaman gilerrr



yeaa....she coming soon
kitaorang bertiga duduk sebaris kat kelas
epul tengah2 dan kami dua sebelah kiri dan kanan epul
huh, cuma aku je x lepas2 lagi..
sabar lah ye.mesti ada hikmah kan. terima dgn positif





congrat epul n Miza Jr!!!
dah kahwin ni, rajin-rajin sikit datang kelas n buat assg..
pesanan ikhlas dari kami Civil Engineering team!! yeahhh...



drop makan cendol
warong ni agak femes lah
sebab lelemak cendol tu heaven



happy wedding kawan-kawanku!!!
perkahwinan adalah sebuah tanggungjawab
untuk dipikul masing2 ok...

oh ye..ketiga-tiga wedding ni hidang nasi beriyani (typical johor)
sangat sedap ok dan tambah lagi lemak aku..huhu





No comments: