Thursday, July 21, 2011

The Stalker monitor Up!

ayat tu bukan untuk aku dowh
its for my bff
someone stalker her blog..hahaha..great job stalker!
you're to gorgeous for him
that why he stalk you babe!!

Dia try to be private..
tapi macam still boleh bolos..

akupun tak reti nak private blog camner
sebab tak pernah buat
lagipun, tak ramai kawan-kawan tahu aku ada blog
except she!!!
eh, tapi kalau yg tahu pun...korang senyap je
assume korang tak pernah baca blog aku erk...



my meal.
sangat manis gilaaaaa..




aku dah ada 'double chin' skrg!! horror
muka sembab+no make up
actually aku baru bangun tidur, dan teringat aku ada dating aapoinment dgn zam
malas nak fikir dah, siap-siap and Drive pergi Bukit Indah.



mee kicap kegemaran minah ni



dia try harder camne nak private blog
haritu dahlah private blog..
diri sendiri je yang boleh baca..
wakakakaka...


btw, hari tu pagi aku lambat pergi kerja
puncanya, aku terlewat bangun
gila kau, aku boleh mimpi pergi course DPC
weh, ada bakat ke aku jadi PTD?
belajar pun tak habis lagi ni...
dah habis nanti baru decide, Engineer ke or PTD kan.

Petang tu aku sakit kepala..
tepat 4.30pm terus balik rumah..
tidurrrr sampailah 7.30pm ok!!!
tu yg guwe terlewat jumpa minah ni.
horror gila mimpi aku petang tu
complete jalan cerita..
hate mimpi tu..
past is past..enough is enough
tak perlulah memburu sampai dalam mimpi aku.
menyakitkan hati btw.


well zam,
biarkanlah orang nak stalker ke apa
lantaklah.....
yang penting, kita happy sudah...
last, congrat for Rayyan for his promotion as Pjct Manager.
cool babe, think positive..for Your own future jugak
lagi berapa bulan lagi nak settle down.
split pun kejap je ni..THINK POSITIVE pleaseeee!

 






2 comments:

zylang said...

yup!
be strong
be positive
be matured
be supportive!!

sometime d bad thinking will ruin up d relationship...

Dari sudut Hati kecilku said...

tahu x mengapa!!!
i learnt so many thing about my past relationship!
so, just postive thinking..
sapa tahu, bila korang split up ni lagi cepat korang settle down!!!
sebab korang dh biasa ada depan mata kan.
so be positive k!!