Thursday, August 4, 2011

Ramadhan ke-3.

Alhamdulillah, (yahuuu) semua paper dah habis
Padahal aku bukan study sangat pun..
baca buku, tidurr, baca lagi..(masuk ke??)
short sem ni subject tak mencabar sangat minda (berlagak gila)..
eh bukan apa..sebab kalau benda yang tak memerlukan saintific calculator
aku kira itu tak mencabar...

Tapi sebenarnya perlu juga untuk study betul-betul
dan....last day adalah hari terakhir.
Buhsan sebab takder geng nak makan buka puasa.
since dak Ita dah duduk sama dengan husband dia..
aku buhsan gila nak makan sorang-sorang kat rumah.

yea....nasib baik ada geng-geng bujang lagi..
(bujang untuk saat ni lah, soon dah jadik laki orang)
Hari ke-2 sempat buka puasa dengan pakcik n the gang
Rinduk lah dgn dia sebab sem ni dia ambik kat UTM KL
cuma time exam dia datang sini.


mohler kita ke Tanjung Pelepas....




Restoran yeo ni bersebelahan dengan Restoran Sujana
Banyaklah perubahan tempat ni
paling ketara lantai kayu dia dah bersimen..


p/s: siap gaduh-gaduh lagi dgn diorang,mampu ke lantai kayu tampung beban simen.



Tanjung Bin Power Plant
Dua tahun lepas tak sampai sejauh ni ..



Background Singapore Port
dekat je..
mengikut kata shimi (dia keje PTP)..kalau ada brg nak hantar just pakai batch.
Itupun ambik masa 4 jam..wakakaka..kalau tengok dari jauh sekangkang kera je.



jejaka kesepian (lah sangat)..padahal baru lepas gayut

nice view btw!!





Background Tanjung Bin Power Plant dan Pelabuhan Tanjung Pelepas


p/s: akupun tak tahu macamana lagi nak kuruskan lengan..




satu nak keluar..
satu nak masuk




Kirin sibuk cerita...almaklumlah orang IRDA.
syimi pun sama..lebih kurang diorang jadi tourist guard lah kan.





the udang yg sangat sedap..

p/s: actually aku tak minat pergi Yeo ni. Sebab dulu masa aku duduk kat area ni,
 tempat ni tak sedap. Saujana lagi sedap. Tapi waktu ni boleh tahan lah sedap.
mungkin tukang masak dah bertukar or sebab perut kelaparan kan.




sotong dia agak keras



mari berbukaaaaa




dah macam kat singapore pulak bila waktu malam..



Lepas kitaorang singgah kat 'surau beradio'..deme ajak pergi Wah Chan lah..Poh Kong lah
Bukan untuk deme lah..Tapi aku cadangkan beli kat Kota. Sebab upah dia murah
so, boleh dapat harga yang murah lah dari JB ni. Dannn harga emas 916 dah RM 177 ok.
aku tahulah sebab baru beli emas..rasanya baru lat 3 minggu aku beli baru 166.
Orang kedai tu cakap, nak raya harga naik..erk??


dannn

shimi janji nak bawa masuk dalam PTP next week...
yeaaaa
sebab?
since aku duduk CIQ dulu berazam nak masuk
susah tu nak masuk kalau tak ye ye...




selamat berpuasa...



No comments: