Sunday, September 11, 2011

Bila Botak reply tweet is #HappyThing


arghhhhhh..
Tetibe nak smile besar-besar tak mo katup-katup dah.
itu adalah tipu, sebab kedut dah banyak dah ni.


Sapa tak kenal Daim, Botak, Ayam, Kedah,Apek etc yg kat Juvana.
Since drama tu diorang ni famous lah kan.
Masa drama tu ada kat TV3 setiap malam isnin,
sure TimeLine twitter loaded pasal #Juvana ni.

 As adalah antara kawan-kawan aku yang suka gosip kat twitter pasal ni
So, since then kitaorang selalu tweet or RT dia kalau dia ada apa-apa update
even gosip dia bercinta dengan Izrene pun kitaorang nak kepoh-kepoh
Siap mentioned lagi nama @JohanAsari kalau gosip.kikiki

Johan ni rajin jugak reply tweet aku
aku sukalah dengan attitude dia 'so far'
sebab dia ni pada aku sangat humble
tak tahulah esok lusa macamana, sebab artis ni kan penuh dengan warna warni
hope masih kekal macam ni lah akan datang kan..


Tadi reply tweet dia pasal pic ni...

'
'
'
'









Tetibe rasa nak senyum panjang-panjang...
sebab ada 'dear' kat depan tuh...

p/s: padahal dengan ramai org pun dia bahasakan mcm tu (tetibe nak senyum sorang-sorang..pengsan mak)..


Then aku reply dengan senyuman yang panjang gila time reply tweet dia #Happy Thing



seee...dia reply balik tweet aku..
ahhhh, senyum double-double boleh?????
#HappyThing





heroin dia dalam drama #Cinta alesya

Ada orang cakap macam tak couple yang tak sesuai.
Tak kisahlah, sebab aku suka dua-dua...





see, minah kepoh-kepoh pun sama gembira bila botak reply tweet dia.
Dia ok lah kan, sebab bukan pertama kali dia reply tweet kitaorang!


so, buat Johan aka Botak
fokus dalam kerjaya dan kekalkan sikap humble..
i like ur tagline " saya bukan ustaz, saya baru nak start"

then ayat katMHI masa raya..
" saya ingin mencari calon isteri yg melabuhkan cintanya kepada Allah"
so sweeet..comel.
semoga Allah merahmati hidup kamu lah Johan!!!

No comments: