Wednesday, October 19, 2011

saya, blog dan pembaca

Bismillairahmanirahim

dah lama tak join apa-apa aktiviti ben ashari ni
selau jadi pembaca je.
kali ni dia bagi satu topik..




saya?
Saya seorang yang sangat sensitif dengan apa yang berlaku di persekitaran.
Saya belajar dari situasi yang terjadi.
tak kiralah mungkin ianya positif atau negatif.
sebab itu, saya mudah membuat analisis.
mungkin ianya tak tepat, sekurang-kurangnya dari tak tepat tu
saya belajar sesuatu untuk menjadi matang tentang kehidupan.

blog?
saya penggemar diary.
saya menulis sejak darjah 6
mungkin sebab itu, karangan saya dalam BM selalu dapat A
Tapi sayangnya masa SPM saya cuma dapat A2.
tapi sekarang bila kerja, draft surat saya selalu kena conteng-conteng
bila bos semak. Tatabahasa saya kasar bunyinya dia kata.
blog ini saya gunakan sebagai ganti diri manual diary.
walau bagaimanapun, saya masih mempunyai diary sehingga hari ini.

pembaca?
saya tak tahu siapa yang baca blog saya
saya assume mereka tersinggah dan terklik blog saya
berdasarkan carian google sesuatu perkataan mungkin.....
ittention pada mulanya hanyalah suka-suka.
tapi, sekarang ni saya cuba selitkansesutu yang mungkin
bermanafaat buat kawan-kawan yang meng-google.
dan, saya punya teman blogger yang berhubungan di twitter ;-D


regards,






me

miza

p/s: skrg lebih selesa membiarkan wajah tanpa make up.








19 comments:

aRa ❤ aFiq™ said...

Singgah dr segmen sama n trus follow cni :)

Jum singgah blog izara :)
http://izara4eva.blogspot.com/2011/10/saya-blog-dan-pembaca.html

Fareha Rahmat (Bos Besar) said...

singgah bls kunjungan, ok utk harga pakej pengantin...tgk kat link ni ok

http://farehazone.blogspot.com/p/good-news.html

Lavender Lassie Roses said...

menjengah sini melihat entri kamoo dr Segmen Abg Ben juge... mekaseh jengah blog saya..Salam Perkenalan! :)

Mrs.A~ said...

saya dari segmen sama.jemput singgah blog saya juga ye...

RJ Beena said...

jalan2 tinggal jejak from blog BA...:)

umie said...

tinggal jejak kat sini ye..dr segmen yg sama..follow u..!!!

wanie wonek said...

follow n singgah dari segmen yang sama. salam perkenalan.

http://waniewonek.blogspot.com

Lulu Caldina said...

Salam singgah dihari rabu, bersama join segmen encik ben.. hai awak ;)

TERKINI DI LULU-PAGES

Jaa said...

salam perkenalan dari saya...no 51....i follow...

Ms Ef Abas said...

kalau keluar berjalan, jangan lupa singgah rumah no. 30.

nuhara said...

hara dtgs ini dari segmen yg sama

follow cik cantik nie

♥CiK DuYuNG [Ca]♥ said...

salam singgah dr ca..ca ade kat num. 50..hehe... ^__^

ADZA IRDAWATI aka MAK DARA said...

wahhh besttnyer ada diari.. mak Dara dah lama tak tulis diari yelah sebab diari mak dara masa dulu2 selalu org baca jd macam fobia gitu hahaha..

dan bagi menjawap soalan adik tu.. emmmm Hhehehe yup dulu Mak Dara bersama group D'ADZA dan saiful apek hehehe

Syieda_Joy™ said...

Salam Perkenalan dihulurkan ^_^

syieda dtg dari blog Abg BEN ...jom datang blog syieda pulak..^_^

ke blog syieda ^_^

keri ikhwan said...

salam ukhwah... dari segmen Abang Ben.. jemput singgah ke blog saya

http://ilusi-fantasidunia.blogspot.com/

HasrulHassan [HH] said...

Singgah dan support Segmen Ben Ashaari. Dari rakan blogger untuk rakan blogger.

Ikhlas dari:
www.hasrulhassan.com
- sebuah blog penceritaan suku abad.

+teruskan menulis. blog memang sesuai untuk mengasah bakat menulis. ramai blogger juga adalah seorang penulis novel, skrip drama ...dan antaranya merupakan rakan blogger HH ...

Oshin said...

sama-sama menyinggah :)

IntaNBerliaN said...

Salam kenal.. terjah dari segmen yang sama.. :-)

follow awk.. :-)

http://ihaveasweetsmile.blogspot.com/2011/10/segmen-saya-blog-dan-pembaca.html

Dari sudut Hati kecilku said...

thanks for visit my little blog. :-)..saya akan jengguk anda semua mulai malam ini insha Allah.