Monday, November 21, 2011

11.11.11-save the date


apa yang seronoknya 11.11.2011?
date yang cantik dan  jatuh pada hari Jumaat...
so, ramai lah yang ambik kesempatan nak simpan date yang cantik ni sebagai
 satu momen yang penting dalam sepanjang kehidupan.

antaranya...

membina masjid sepertimana yang dituntut dalam agama islam..

one of them adalah adik aku sendiri...





konsep (chewah macam artis puloks) nak pakai abaya
ku telah order dari butik online http://maratussolehah.blogspot.com/

ceritanya aku post status mana nak cari abaya
ramailah kawan-kawan aku yang suggestkan butik online abaya ni
tapi abaya kat boutique ni memang bagus 
orinality from Dubai





macam jauh je kan
Padahal...



cik-cik bawak hantaran



my beloved abah




Dengan 2 kali lafaz, adik aku kini suami orang ...




ada 3 persepsi tafsiran senyuman;-

tafsiran pertama : Alhamdulillah, tak lama lagi aku dapat cucu ;-p
tafsiran ke-2: yeaaa....kitaorang dapat kakak baru :-)
tafsiran ke-3: pehh,selamat guweee. kalau tak stress kena push.;-p




Turn aku nanti, aku nak suami aku tu baca lafaz taklik tu dalam Jawi
miahahaha....;-p




my little cuzzy yang funny..------ aqilah



My best buddy kat kampung
group kami ada lebih kurang 7 orang
tinggal aku dan zila je yang masih bujang..
oh, diorang berdua ni dah jadi isteri orang lama dah




Ina Naim ni orang kampung aku
kawan-kawan diorang jugak...




tak sure ni  rumah kosong siapa
tapi aku kenal budak pompuan ni..aliya
dulu kecik je..selalu ikut Ani time kitaorang kumpul-kumpul melepak
sekarang dah besar...







Barakallah hulakuma wabarakh buat adik aku and asnur
welcome to our family....






No comments: