Thursday, December 22, 2011

Jalan Dhobi Part I-Roost Juice Bar



Apa yang best kat JB selain Danga Bay yang dah tak best tu? Oh serius, sekarang Danga Bay dah tak macam 3 tahun lepas. Sekarang tempat tu bukan lagi tempat hiburan sekeluarga, tapi dah lebih kepada komersial dan sofistikated. Sesuailah dengan pelaburan yang berunsurkan wang dan dengan jaminan keuntungan. Apantah aku merepek ni. Macamlah aku kerja kat IRDA kan..;-p

Let's go to Jalan Dhobi. Malam-malam tempat ni best tau! Kalau siang-siang tak nampak sangat ke-best-an nya tu. 


Girl's Next Door Shop!

kedai ni inside Roost Juice Bar

First perkataan bila masuk sini-->; "wah ..cantiknya....sebab ala vintage!"



~so weirdo~




Outside Girl's next Door




cool !!

me dah mcm pompuan yang preggy dah nampaknya. 
Tulah gamaknya kalau duduk kat sebelah orang kudut.




hand made stuff

my comment: cute sgt barang-barang dia. Tapi ada brg yg dah expired dia jual contoh lip balm yang dah berkulat..:-)




everything so cute!!
i like vintage...



kesian kasut buruks aku tu
tinggal tunggu masa ja mau beli baru...



Roost Juice Bar

ni tempat makan!Serius terkasima bila masuk, sebab memang vintage habis.
dari segi perabot, hiasan etc.Then lagu-lagu retro...memang layan habis lah..











foods dia tak dalah sedap mana
kalau nak menikmati environment vintage kat sini, bolehlah!





with the girls!


continue 2nd part....saya nak sambung buat assignment!;-p




3 comments:

wuek said...

dia bukak pagi tak? makanan dia mahal tak?

Dari sudut Hati kecilku said...

wuek---> siang dia bukak jugak.makanan dia xdlah murah sangat dan xdlah mahal sgt.

Fatimah said...

ni melayu punye ke?