Friday, March 9, 2012

Tutti Frutti



Hari ini hari Jumaat
Oleh kerana lunch hour panjang, akhirnya berjaya dating dengan Dak Ita.
Sebenarnya susah nak jumpa dia, sebab dia TER-sangat busy!

Oleh kerana akupun ada something nak buat kat Nusajaya
haruslah aku terus pergi je lepas habis waktu lunch hour!
Aku fetch Ita kat office dia dan manage lunch kat Sedap Corner

Borak memang panjang..
Obviously topik yang diborak kan pun dah berubah
TIADA lagi topik pasal Lelaki, Tiada lagi pasal nak beli kereta baru.
Tapi topik dah berubah kepada baby, barang baby, situasi semasa preggy
Dan Juga........................Hartanah!

* Harus berbangga pada diri ku sebab boleh je sembang pasal baby ;-p *

Then boleh pulak terserampak dengan Amy, Housemate lama aku
Pandang dua kali ok aku (teruk aku tak kenal orang)
Bukan....
Sebabnya fizikal dia dah berubah (Tgk lah aku nanti kalau dah beranak. Org kenal ke x lagi aku klu jumpa)
Terus dia bagi tips, kalau habis pantang nanti jangan minum air banyak sangat
nanti badan cepat naik dan susah nak turun
Mungkinlah, ramai yang cakap macam tu...


Dan oleh kerana aku terasa nak makan Tutti Frutti
makan lagi ok  .....

Tapi baby pun nak rasa juga kan macamana rasanya Tutti Frutti tu
so bila dah deliver nanti tak adalah jakun sangat (ok, poyo)





Shared!
RM 25.00






Mommy to be!





i'm fatty now..
kuat makan....




Teman Dak Ita tengok show house
Sebab dia nak beli rumah kat sini.
View kat sini cantik!
Akan selalulah datang rumah kau ....




Lokasi di Setia Eco Garden
Bukan harga yang setengah juta kat depan tu..
Tapi ada construct baru kat area belakang




p/s: Lepas ni dah wajib cut benda-benda yang lagha. Simpan duit dan simpan duit. Faham.....Finally bila tahu my neighbourhood is Malay (aku tak rasis), lega lah sikit. Aku fikir untuk future dan future. 


No comments: