Tuesday, March 6, 2012

Ustaz Azhar Idrus




p/s: Aku bukanlah peminat tegar Ustaz Azhar. Tapi lebih menjurus kepada Ustaz Kazim. Tapi sekarang bila selalu dengar ceramah Ustaz Azhar, aku tahu kenapa ramai orang suka dia. Hari tu dia datang bagi ceramah kat BBU. Sesak weii macam orang nak pergi konsert, Alhamdulillah! haritu baru perkenalkan pada mak aku siapa Ustaz Azhar ni. ralit dia tengok You Tube sejam lebih sambil lipat kain......

i'm not a good person pun. sangat tak. Cuma kita ni kena mencari dan terus mencari....istiqamah.




No comments: