Thursday, June 14, 2012

Twitter





Aku terperasan angka ni. Terlepas pulak nombor cantik 10,000 tu. Rugi.
Harini baru terasa nak buka via web. Baru boleh baca DM hang Fatah. Punyalah lama punya  baru cheq nak reply DM hang.

Okay. personally aku lebih suka guna twitter untuk men-tweet segala-gala yang aku rasa (tak semualah, ada yang aku simpan). FB pulak, untuk medium yang nerd. Tapi yang bestnya sebab banyak aku shopping online kat situ.

Aku tak perlukan ramai follower lagipun aku private kot Twitter aku. Macam bajet bagus je kan. Tapi atas sebab-sebab aku rasa, suka hati akulah nak private ke tidak. Ewahhh kemain berlagak puloks.

Oh sekarang aku kemaruk satu lagi, Instagram. Tapi awal-awal aku dah sound kat seorang hamba Allah ni jangan follow aku. Nasib lah aku tak guna nama yang betul. Sibuk jek. Macam bajet bagus lagi kan. Suka hati aku lah kan. :-|


No comments: