Saturday, July 28, 2012

Jovian Design



Sebelum ni Rizalman pernah buat sales baju raya dia kat Tesco. Now First Lady bekerjasama dengan Designer Jovian Mandagie untuk design hari raya. Haritu aku pergi Danga City Mall. Tetiba rasa..

" wahhhhhh..cantiknya Jovian punya design"

The price start from RM 280.00 - RM 400.00.








Setelah mencuba beberapa pakaian (hampir nak terbeli)...aku tahu kenapa baju Jovian ni cantik. The bling-bling kat baju tu. Potongan baju tu pun sama. So aku terfikir, why not aku ambik  idea dia dan DIY. ahaks. Tapi Jovian punya design memang cantik. Tak nafikan. 

Kalau harga tu orang cakap mahal, percaya atau tidak..kalau yang bukan label dia pun...sila tengok baju raya yang tengah jual sekarang...harga lebih kurang je malah lebih mahal..




Poppy maxi dress from The PopLook
Aku beli untuk satu majlis ni (sebenarnya tak ada idea nak pakai apa)..
Tapi harus alter, sebab size M ni sangat besar. Dannnn akan ku guna idea jahit manik Jovian kat dress ni.
Tunggu!


P/S: The PopLook akan  bekerjasama dengan Redzuan Radzwill okay...



No comments: