Monday, September 10, 2012

Aidlifitri : Open Office



Haritu ada meeting. lepas tu sekali buat open house terbesar punya. Kitaorang setiap negeri mesti kena bawa juadah popular setiap negeri.




Akupun tak pasti kenapa semua bos bos ni berdiri....




makanan ni dari Kelantan


Orang orang tua kat office sambut birthday.
(nanti aku dah tua, pun orang tulis macam ni jugak)



ini Aina. PA SUB mana ntah aku tak pasti kat KKR ni.
Lama aku kenal dia ni. Since Polisas...satu level, satu kamsis.
Anak dah sorang, tapi badan dan muka maintain macam ni jek!
i jeles okay.




Tu dia KSU KKR dengan SUB aku.
Percaya atau tidak, KSU terpaksa attend 3 jamuan hari raya kat KKR ni sehari.
Hari tu je ada 3 unit yang buat. Tapi paling awesome BPSM lah..siap bertema retro okay....


hari raya yang paling boring aku nak tangkap gambar...so gambar memang sangat tak banyak.

p/s: tahun depan kalau boleh nak pindah unit lain boleh?? dah boring.......



No comments: