Wednesday, October 24, 2012

#DIY wedding back drop + Photo booth prop



Haritu tiba-tiba aku jadi creative dan innovative kan. Bila adik aku start buat props tu, otak aku pun terus dapat idea nak buat juga. Baru ku tahu. Then start tu, rajin google nak DIY semua tu. Skill masih ada rupanya (lama tu tak asah bakat). Kemas atau tidak, itu practice make perfect. *haha*

Dengan Bajet yang murah. Hanya perlukan:-

-Gam

-Colour Paper

-Gunting

* kata kunci : DIY wedding back drop


tada.....


Inilah motifnya aku nak buat....
Dah macam birthday party pulak kan...




Step by step aku share...

Dan juga...






Beriya sungguh eksperesi muka aku. Ni sepupu-sepupu aku yang kecik (dah ada 3 generasi, sebab cousin  aku pun ramai yang dah kahwin) macam dah tak kuasa nak layan Kak Miza. Hahaha......

*Kata kunci : DIY Photo Prop

Nanti akan appear banyak blog. Dari situ ada sesetengahnya akan bagi link foc untuk download pattern photo prop ni. Barang-barang yang nak guna pun tak banyak. Murah jek.:-

-Kertas
-Glue
-chopstick (kalau kat DENSO ada yang cantik sikit)


Seronok sebenarnya DIY ni. Cumanya penat kena spend some time untuk buat. Tapi puas hati. Dan juga murah!!! 




No comments: