Tuesday, October 30, 2012

Drama Julia Slot Akasia



Yess...Drama ni dah masuk minggu tragis. Sudah lah Azuan ceraikan Julia masa tengah pregnant. Sudah tu MIL Julia ni tak suka, sampai bomohkan diorang suami isteri sampai bercerai. Azuan pulak sangsi itu anak dia. Lagi tragis minggu ni pula keluarga Julia meninggal sebab accident masa nak pergi KL jumpa  Julia (adalah isuuenya, sapa yang tengok tahulah). Kasihan. Lagi jatuh bertangga bos dia pulak berhentikan kerja. Oleh kerana aku follow start dari awal, so haruslah solat maghrib awal-awal (mujur sekarang sebelum pukul 7 dah azan). Pandai marketing cerita ni. Sebab???? Ye, awal-awal lagi lokasi di Korea. Konon-konon waktu tu diroang study kat sana. Seriously Korea sangattt cantik..i want go there.....!! see, pandai ke tidak director pancing penonton....So start saving please...Tapi tengah saving pergi ChiangMai + Burma +Cambodia ni acaner...

Masa part satu keluarga dia meninggal sebab excident baru aku rasa seram sejuk. Lama betul aku nak warm up rasa tu. Sebab? pagi tadi subuh-subuh aku bertolak balik dari rumah mak aku. Almaklumlah tak nak balik semalam sebab jammed sangat. Sampai satu kawasan yang gelap, depan aku adalah bus kilang. Asap boleh tahan tebal menusuk-nusuk hidug walau tutup tingkap. So aku tak perasanlah kat depan tu ada kereta masa aku nak potong. Sekali aku potong bus kilang tu, aku rasa jarak berapa meter je kereta tu dah depan aku. Masa tu dah tak fikir apa. Apa nak jadi, aku dah redha. (ni kalau cerita dengan mak aku, mesti dia marah gila). Nasib kereta sebelah kiri kasi chance masuk walau aku himpit sikit. Serius seriau....Lepas tu bila tengok cerita Julia ni, terus rasa seram sejuk satu badan. Terus terimiginasi What If??? Huhuhu...Ya Allah.Terima Kasih. 



sukalah Abil ni berlakon (abaikan personal life dia)
.Next Fasha Sandha ( i mean dari segi lakonan yg best gila!)...




Lagu tema #Julia


Lagu favorite kawan aku. Sebab katanya berkaitan cerita kisah hidup dia. Banyak dalam cerita Julia ni ada kena mengena dengan kisah dia. All the time cerita ni, WAJIB kot whatapps-ing. Gossip cerita ni thru medium tu. Even kalau aku tak sempat tengok, dia akan update. Lagu khas untuk ko. 




No comments: