Friday, November 2, 2012

High Aim



Kadang-kadang konflik dalam diri tentang perancangan dalam kehidupan. Dari pembacaan, majlis-majlis ilmu, kuliah dan juga persekitaran menyebabkan konflik wujud. Tapi semestinya kita kena tahu apa yang kita hendak. Kita kena rancang dan fokus untuk dapatkannya.

Yes, i'm part of person yang tak boleh dicabar. Dicabar disini maksud aku begini. Somehow orang pandang rendah sebab kita 'nobody'. kerja pun 'ala-ala' je. Tak pun, 'ala, dia belajar rendah je'. Maksud aku kat situ. makanya, aku kena letak aim. Seronok sambung belajar ni (belajar masa bekerja dengan full time sangat berbeza). Myself pun pernah cakap yang aku tak akan sambung belajar masa kerja. Now, totally berubah. Walau kita pun tak tahu rezeki kita selepas habis belajar. Cumanya, berusaha itu penting.



Medium LINE gunakan sebagai teman bergosip...
Berangan itu penting...(walau tahun depan baru habis belajar)
Sebab baru nampak dan kita tahu apa yang kita nak.

i love them...



nampak macam cool je hidup aku ni.
Tidur pun boleh tahan banyak (pantang letak kepala).
So kalau aku tiba-tiba tak susah nak tidur tu, maknanya ada something wrong dalam diri aku.ahaks

Yang sebenarnya banyak project semester ni...
Sangat banyak....
Report Pengecualian LI lagik
Project Environment
Project Structure
Project PAP
Project Civil Engineering Database...

assignment lagi...

Bestnya hidup aku...best sangat...*mata ke atas tgn kat bahu*

yesss..
berjaya listing kan..


petang ni nak jumpa ayah (lecturer ku)..

No comments: