Friday, December 6, 2013

a Friendship


Mood rajin nak update

This week sangat productive sikit. Sebab berjalan. Tapi bukan minggu ni jek. Oklah, life aku maybe tak lah best sangat macam orang lain. Tapi apapun aku bersyukur dengan segalanya. (ayat cliche).

Minggu ini ada interview untuk post kanan di HQ. Nerveous bak ang! Lama kot tak di-interview. Biasa interview orang je. Doakan saya dapat peluang tukar jabatan dan dapat pengalaman baru sebelum J41. 

Kebetulan minggu ni minggu terakhir Yanti nak tamatkan zaman bujang. Kitaorang decided berkumpul untuk jumpa. Kalau kat KL ni satu je yang aku suka, sebab semua kawan-kawan aku kat sini. Geng sekolah yang paling rapat adalah geng Teknik. Sampai sekarang masih contact. Thank you Yanti sebab cancel jumpa designer semata-mata nak join group meeting ni.



Left-Rigt
 Diwan (ex-Penolong Ketua Asrama)..macam kejap je anak dia dah tiga orang
iols- Not available 
As- Soon to be wife 
Mar- husband dia senior kitaorang, anak dah tiga orang
Yanti- Next week to be wife
Mai-Tiada dalam gambo.sebab dia tukang ambik gambo




Dinner kat mana ntah. Yang penting kat Puchong
Tabik lah kat Ayus sebab pecut dari site Nilai. 



Thanks To Alin sebab teman saya tidur di Avillion,PD
Alin- housemate zaman Politeknik PD. Nasib dia stay Seremban jek.



itu jek..


p/s: Nerveous sangat sebab bulan ni bulan terakhir nak tamatkan zaman belajar ;-( . Nervous sangat bila buat Technical Report. Lagi dua minggu lagi nak presentation Final Year Project. Lagi empat minggu nak final exam 1 paper yang ambik tu. Aku sebenarnya memang nervous. Tu belum tambah lagi dengan ujian-ujian hidup lain. Tapi aku doa sangat dalam tempoh-tempoh ni janganlah ada ujian yang besar. Aku tahu macamana diri aku kan. Doakan saya. May Allah ease...



Allahuma Yassir Wala Tuassir Ya Kareem..



xoxo

miza


No comments: