Thursday, June 29, 2017

Memory of Aku Terima Nikahnya Books

Assalamualaikum

Selamat Hari Raya Maaf Zahir Dan Batin.
.
.
Oleh kerana cuti raya lama, dan kebetulan tak pergi mana hari ini. Aku saja ambik buku Kat rak buku. Nak baca, walau dah baca (pernah) sebelum ni.
.
Aku jenis tulis tarikh dan mana Aku beli buku.  Tapi yang ini lain sikit. Sebab Ada orang beli. Tengok tarikh November 2011. Lama kot. Dah hampir 6 tahun berlalu. Aku cuma ingat muka beliau samar-samar. Aku tak ingat kenapa dia beri hadiah.
.
.
Cuma cara Aku menolak beliau masa tu agak sedih. Alasan standard "tak bersedia". Aku Ada alasan tersendiri mengapa menolak. Meskipun beliau punya kerjaya yang bagus (sealiran), dari keluarga yang beragama  dan Aku pun tak pasti beliau masih bekerja dengan company yang lama. Alhamdulillah beliau dah berkahwin (through fb beberapa tahun lepas).
.
.
No. Bukan sentimental value. Cuma, just memory.  Hope mereka-mereka yang pernah datang dalam hidup Aku berbahagia di dunia dan akhirat.
.
.
New chapter for me soon.

No comments: